تازه های کانون

  • 7156
  • 421 مرتبه
نظم نابودی....

نظم نابودی....

1399/02/25 08:23:53 ب.ظ

🔸 نظم نابودی...
🔺 قسمت دوم
➖➖➖
💢 غرب قرون وسطی، همراه با تفکر مسیحیت شرک آلودِ یهودی و باستانی اش، در قرن ۱۴ میلادی که سال مرگ مارسیلیوس پادوآیی [١] است و آغاز دوره رنسانس است، وارد دنیای جدیدی به نام عالم غرب مدرن می‌شود که شاهد فراز و فرود بسیار زیادی در اندیشه ها هستیم، تا حدی که جغرافیای غرب هم دستخوش تغییر می‌شود.

💢 افزایش قدرت کشورهایی همچون ایتالیا، پرتغال، اسپانیا، هلند، انگلیس، فرانسه و در نهایت آمریکا در عرصه ی ایدئولوژیک و نظامی منجر به تشکیل مرکزمدیریت تفکر مدرن غربی در این جغرافیا است؛ سیر ۶۵۵ ساله تطور این ایدئولوژِی و تغییر جغرافیای راهبردی آن منجر به اثرات کمی - کیفی در زندگی بشر شده است.

💢بخشی از سبک زندگی بشر امروز دچار ایدئولوژیی است که ریشه در غرب باستان دارد این سبک زندگی در حال رشد دادن دایره ی بحران فکری همراه با کمرنگ شدن عناصر اصلی است.
در زیر عناصر اصلی ایدئولوژی غربی را باهم مرور می کنیم، عناصری که امروز در حال تغییر و شاید نابودی هستند:

🔺اول_ خداناباوری یا نقص در دین:
گزارش مرکز تحقیقات پیو در آمریکا:
... تخمین زده می‌شود در حدود سال ۲۰۵۰، اسلام پرجمعیت‌ترین دین دنیا شود. این امر هم به خاطر میزان زاد و ولد مسلمانان و هم افزایش افراد تازه‌ مسلمان است...
pewrsr.ch/2s2KmpU

این آمار همچنان نیز در حال افزایش است:
pewrsr.ch/2lP2MKc

🔺دوم_ انسانمحوری:
یکی از ابعاد انسان محوری، آزادی در لذت است،سرمایه داری و انسان محوری در کنار یکدیگر باشند منجر به نیازسازی توسط ابزار رسانه و تربیت انسان سوداگر( #مرکانتیلیست ) خواهد شد.
بیشتر بخوانید:
bit.ly/2AcTXnB
bit.ly/3dp9A9D 

🔺سوم_ #سرمایه_خواهی و #سرمایه_سالاری :
جنبشهای ضدسرمایه داری  که قدمت آن ها را می توان دراثر هنری نشریه اینداستریال ورکر در سال 1911 مشاهده کرد امروز نیز علیه ایدئولوژِی سرمایه سالاری در حال فعالیت اند و هدف آن ها نابودی بعد #سرمایه_محور تفکر غربی است.

bit.ly/2WbtEXv

🔺چهارم_ #قدرت_طلبی فیزیکی و فکری:
ترکیب استعمار کهن و #استعمار_فرانو جهت کسب قدرت و حکومت بر ملت ها نیز بعد دیگری از خشونت ایدئولوژی غربی علیه تمدن ایرانی اسلامی است تا حدی که بر اساس آمار سال ۹۹ بیش از #هجده_هزار شبکه با سطح دسترسی های متفاوت،برای ایران وجود دارد و این تنها یکی ابزارهایی است که جهت ادراک سازی مردم ایران استفاده میشود.
bit.ly/2Ac3hbm
bit.ly/35IBrPD

💢تغییر قدرت و تقابل تمدنی در جهان امروز حکایت از #زوال_ایدئولوژی_غربی به مرکزیت آمریکا دارد 
نمودار روبه #افول این تمدن همان #نظم_نابودی است، اگر هر ملت و جامعه‌ای دچار این نظم شد به سمت نابودی حرکت کرد، تنها راه مقابله با آن تشکیل نظام فکری فرهنگی قوی و افزایش قدرت رسانه‌ای در نیل به اهداف تمدنی است.
➖➖➖
[۱]  #مارسیلیوس_پادوآیی - یک فیلسوف تماماً مدرنیست، کسی که قدرت پاپ و تقریبا قدرت مسیحیت قرون وسطایی را با نظرات و آرائش کمرنگ کرد...
بیشتر بخوانید: 
bit.ly/3bwEwDw

🔸ان شاء الله در نوشته های بعدی این عناصر اصلی را باز تر خواهیم کرد...

✍ #محمدحسین_فروتن 
#واحد_پژوهش_یک_هفتادوسوم - #پروا

✅ @yek73

نظرات
 
   
 

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.