تازه های کانون

  • 7025
  • 390 مرتبه
تحلیل سیاسی _ جنگ یا انتخابات!؟

تحلیل سیاسی _ جنگ یا انتخابات!؟

1398/11/26 11:47:14 ب.ظ

⭕️جنگ یا انتخابات؟!

در طول این 40 سال مسئله ای را جریان غربگرا و ترمز های انقلاب، که بيشترين خسارت را در این سال ها به کشور زده اند دنبال می کردند و آن #فتح_سنگر_به_سنگر بود
با سو استفاده از دموکراسی در بخش های مختلف کشور حاکم شدند تا بتوانند اهداف و منافع خود را جلو ببرند. خروجی کار آنها را هم دیدیم، درکنار مسئولینی که در این سال ها صادقانه به کشور خدمت می‌کردند افرادی را هم دیدیم که در بخش های مختلف مسئولیت گرفته اند و آن بخش را تعطیل و کشور را دچار بحران های ویژه و عجیب کردند.
یعنی کرسی هایی را فتح کرده اند (در ماجرای فتح سنگر به سنگر جلو آمده اند) و حالا #خدمت نمی کنند نه اینکه همه آنها خیانت کنند اما همین که خدمت نمی کنند یعنی؛ کاری که در خلاف منافع ملت ایران است را انجام می دهند

🔹قبل از سال 96 مردم نسبت به سه قوه مجریه، قضائیه و مقننه نقد های فراوانی داشتند و با امید در انتخابات قوه مجریه شرکت کردند اگر دولت عملکرد مثبتی را از خود نشان می داد این اعتراض ها در صندوق رای سال 96 تخلیه می شد و مردم کمی احساس آرامش می‌کردند، اما متاسفانه در حوزه مدیریت اجرایی کشور تصمیماتی گرفته شد که این اعتراض ها و خشم مردم را تشدید کرد.
این بی تدبیری ها باعث شد این خشم مردم در صندوق رای 96 تخلیه نشود و روز به روز بر شدت آن افزوده شود.بعد از آن آیت الله خامنه ای در سال 97 تصمیم گرفت ریاست قوه قضائیه را به سید ابراهیم رئیسی بسپارد.
آقای رئیسی در سخنرانی ای که انجام داد اطلاع داد که دست فاسدین را نه از مچ بلکه از بازو قطع می‌کند و 24 ساعت بعد کوبنده ترین برخورد هارا از خود قوه قضائیه شروع کرد. (دستگیری آقای طبری)
این سخنان و این #وعده های صادق برای مردم تشنه عدالت بسیار شیرین بود و در جامعه امید بین مردم مجددا زنده شد.

🔹در مقابل فتح سنگر به سنگر جریان غربگرا آیت الله خامنه ای یکی از سه سنگر را به فردی سپرد که در این شرایط ساختمانی را برای مبارزه با مفاسد اقتصادی افتتاح می کند و روندی که در پیش گرفته است امیدوارانه است.
🔺ضربه اول زده شد...

بايد ضربه دوم زده شود و آن #قوه_مقننه است، جایی که قانون گذاری کشور انجام می‌شود اگر بخواهند #موشک هایتان را معامله کنند، #برجام_ها را تصویب کنند و یا برسر منطقه معامله کنند اول باید به مجلس بیایند. برای برجام #موشکی و #منطقه_ای که شدیدا به دنبال آن هستند یک مجلسی نیاز است تا مسیر را برای آنها ریل گذاری کند و بالعکس اگر بخواهید در مقابل این برجام ها که نقاط مثبت و اقتدار کشور را نشانه رفته اند بایستید مجلس مکان آن است.
پس این انتخابات مجلس بسیار مهم است، اگر مردم ایران نخواهند مجددا یکی از نقاط اقتدارشان را همچون انرژی هسته ای از دست بدهند باید مجلس را از جولان جماعت خسته، واداده و غربگرا آزاد کنند و این کاری است که طبق جمهوریت نظام و قانون اساسی #مردم باید انجام دهند.
فضا کاملا جنگی شده بعضی از مسئولان در حال حاضر باوجود اینکه خود مسئول برگزاری انتخابات هستند به شیوه ای صحبت می‌کنند که مشارکت در انتخابات پایین بیاید و گاها پاس گل به رسانه های برانداز می‌دهند تا مردم برای این تغییر مهم در قوه ی مقننه به پای صندوق های رای نیایند و خودشان همچنان در کرسی های ریاست باقی بمانند.
رهبری ایران در سخنرانی (98/11/16)خود به این مورد اشاره کردند و عينا موضع‌گیری یکی از چهره های مطرح را که سعی در کمرنگ کردن انتخابات دارد را مورد اشاره قرار دادند که "خود تو خروجی همین انتخاباتی" وآیه ای را به کاربردند که اشاره به منافقین دوران پیامبر دارد که عده ای در کنار پیامبربودند اما دلشان با دشمنان بود...

🔹اندیشکده واشنگتن در 18نوامبر2019 و همزمان با برگزاری ناآرامی های بنزینی در اثر افزایش ناگهانی قیمت بنزین از سوی دولت ایران نوشته است که: اجرای طرح مدیریتی سوخت با این شيوه ای که در ایران انجام شده است ممکن است موجب کاهش مشارکت مردم در انتخابات 2020شود...
چه کسانی در آن شب جمعه خاص تصمیم افزایش قیمت بنزین را گرفتند؟!
چه کسانی از کاهش مشارکت مردم در انتخابات سود می‌برند؟!
چه کسانی این انتخابات را به ضرر خود می‌بینند؟!

🔺این #انتخابات یک #جنگ است بین مردم و اصحاب زور و زر و تزویر و قطعا کاهش مشارکت مردم به نفع این اصحاب غرب پرست است نه مردم.
سیلی اول  را زدند اما باید وسط میدان آمد و سیلی دوم را زد و یک سنگر دیگر را به نفع مردم فتح کرد این مسئله در #جمهوری اسلامی ایران با #تحریم_انتخابات حاصل نمی‌شود. زیرا همان چیزی است که جریان غربگرای در قدرت می‌خواهد بالعکس با #انتخاب_قوی و آگاهانه #مردم این تغییر مهم در کشور ایران حاصل می شود و آرامش و امیدواری به زندگی مردم بر میگردد
به امید آینده ای روشن و جامعه ای آگاه
#رای_میدهم
✍ #علیرضا_فاتحی

➖➖➖➖➖
به ما بپیوندید👇👇
@manshor73

نظرات
 
   
 

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.