تازه های کانون

  • 6972
  • 294 مرتبه
بیانیه کانون فرهنگی یک هفتادوسوم بمناسبت شهادت مظلومانه سردار سرافراز اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی (رضوان الله تعالی علیه)

بیانیه کانون فرهنگی یک هفتادوسوم بمناسبت شهادت مظلومانه سردار سرافراز اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی (رضوان الله تعالی علیه)

1398/10/15 11:05:56 ق.ظ

بیانیه کانون فرهنگی یک هفتادوسوم بمناسبت شهادت مظلومانه سردار سرافراز اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی (رضوان الله تعالی علیه)

بسم الله قاصم الجبارین
روزی خبر شهادت مالک اشتر را برای امیرالمؤمنین حضرت علی (علیه السلام) آوردند ، حضرت گریستند و فرمودند: «کیست مثل مالک اشتر؟» و امروز خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی را.
ولی هیچ وقت نام مالک اشتر از یاد بشریت نرفت، خوب و بد عالم از او به رشادت و قهرمانی یاد کردند و امروز نام حاج قاسم در کنار دلیرمردانی چون مالک و مختار جاودان خواهد ماند.
زنان و مردان سوریه و عراق به فرزندانشان خواهند آموخت که قهرمانی به نام حاج قاسم سلیمانی امنیت را به جامعه ما برگرداند، خواهند گفت: «اگر او نبود امروز مرد و زن عراقی و سوری در آرامش نبودند».
حاج قاسم! امروز آسمان بوی شهید می‌دهد، بوی شهیدانی که به استقبال تو آمدند.
تو اولین شهید راه آزادی و آزادگی نیستی و آخرین‌شان هم نخواهی بود.
تو راه حسین‌بن‌علی علیهما سلام را پیمودی، ما و فرزندانمان رهرو راه تو خواهیم بود.
قطره قطره خون تو در گوشت و پوست آزادی‌خواهان جهان می‌جوشد و خروشی بزرگ خواهد داشت، خروشی که تمام ستمگران جهان را در خود غرق می‌کند.
الحمدلله الذی جعل اعدائنا من الحمقاء
چه حماقتی کردند دشمنان اسلام و جواب این حماقت را خواهند گرفت. #انتقام_سختی در انتظارشان است. مختارگونه شمر و حرملۀ زمان را به بدترین شکل ممکن نابود می‌کنیم.
خداوند متعال می‌فرمایند؛ وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّى لَا تَكُونَ فِتْنَةٌ؛ «و با آنان بجنگید تا فتنه‌ای برجای نماند».
امروز از عراق و سوریه گرفته تا لبنان و یمن، از پاکستان و افغانستان گرفته تا نیجریه و کشمیر، برمی‌خیزیم و انتقام می‌گیریم.
آنچنان می‌خروشیم که به فرمودۀ قرآن خشم را در چهره ما ببینند.
حاج قاسم! خون تو نه تنها خون آزادی‌خواهان را به جوش آورد که فرقان بود.
خون تو چهرۀ خبیث آمریکا و اسرائیل و هم‌پیمانانشان را به ساده‌لوحان و اشعری‌مسلکان زمان نشان داد. خون تو نشان داد که مرگ بر آمریکا سیاستمدارانه‌ترین و صحیح‌ترین شعار انقلاب است.
حاج قاسم!
این جمعه صدای آسمانی‌شدنت عالم را پرکرد و جمعه‌ای خواهد آمد که همراه با ندای انا بقیه الله همراه با دیگر یاران امام زمان ارواحنا فداه رجعت خواهی کرد. انشاءالله.
حاج قاسم زنده است؛ چون آوینی زنده است، چون کاوه زنده است، چون طهرانی مقدم و حججی زنده‌اند.
حاج قاسم زنده است چون شهید زنده است.
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّـهِ أَمْوَاتاً بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ يُرْ‌زَقُونَ؛ « هرگز كسانى را كه در راه خدا كشته شده‏‌اند مرده مپندار، بلكه زنده‌‏اند كه نزد پروردگارشان روزى داده مى‌شوند.» آل عمران/169
سیزدهم دیماه 1398


:calling: کانون فرهنگی یک هفتادوسوم

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.