تازه های کانون

  • 1579
  • 212 مرتبه
گزارش حضور سرزده استاد و جلسه عهد همدلی در دفتر کانون

گزارش حضور سرزده استاد و جلسه عهد همدلی در دفتر کانون

1395/05/05 07:19:53 ب.ظ

‌                                 ﷽
🔸دیدار گروه عهد همدلی (استغاثه) و جبهه‌ی فعالین دانشجویی مشهد با استاد رائفی‌پور

عصر روز جمعه 1 مرداد ماه 1395 جمعی از اعضای گروه عهد همدلی (استغاثه) و جبهه‌ی فعالین دانشجویی مشهد با استاد رائفی‌پور در دفتر کانون فرهنگی یک هفتادوسوم دیدار کردند.

در این جلسه اعضای عهد همدلی از دغدغه‌ها و مشکلات کار در مسیر مهدوی و چالش‌های به وجود آمده در مورد استغاثه صحبت کردند و با اشاره به آثار و نتایج استغاثه در آخرین جمعه‌ی سال 94 به ارائه‌ی برنامه‌‌های جاری و آینده‌ی خود در سال 95 پرداختند.

استاد رائفی‌پور در ابتدای کلام با اشاره به مشکلات کار کردن برای امام زمان (عج) و هشدار از گام‌های شیطان در این مسیر و تأکید بر این مطلب که؛ بسیاری از گرفتاری‌های این مسیر گرفتاری‌های اخلاقی است، به دوستان توصیه کردند تا با شرکت در کلاس‌های اخلاق و تزکیه‌ی نفس بر مصائب این راه فائق آیند.
صحبت کردن در مورد زمینه‌ها و آثار استغاثه‌ی آخرین جمعه‌ی سال 94 و طرح احیای نیمه‌ی شعبان موضوع اصلی بحث این دیدار محسوب می‌شود.
استاد با بیان اینکه می‌توان استغاثه را مانند احیای نیمه‌ی شعبان در سال‌های دیگر نیز برگزار کرد خاطرنشان کرد، در خصوص تاریخ برگزاری استغاثه می‌توان از 9 ربیع‌الاول که آغاز ولایت امام زمان (عج) می‌باشد بهره برد.
استاد در پایان با اشاره به همکاری خود با ستاد عالی فعالیت‌های مهدوی و تعریف از خدمات و فعالیت‌های حجت الاسلام محمد حسن رحیمیان -نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسجد مقدس جمکران- از دوستان خواستند تا ایده‌ها و طرح‌های خود را در زمینه‌ی مهدویت برای این ستاد ارسال کنند تا مورد ارزیابی قرار گیرد و پس از تصویب برای اجرا و هماهنگی با مراکز مهدوی کشور اقدام شود.

کانون فرهنگی یک هفتادوسوم 
 

 

لینک صفحه گزارش در سایت مصاف

فایل های پیوست

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.